Rabu, 30 November 2011

Rindu maa sangat2..

Seriusly.....aku xleh sembunyi perasaanku walaupun kat opis...aku baru je abis call akak aku..kak wani..ingat dia nangis kena marah kat abah..rupanya dia nangis sbb rindu maa..teringat kat ma sangat2..bila dia ckp mcm tu terus airmata aku jatuh...memang...kami semua rindu dia..rindu yang x terhingga..Ya Allah tenangkan dia disana...Ahad lepas..aku pun menangis...mula2 nangis sbb abah tinggikan suara je..tapi aku xleh nk tahan air mata aku..lagi2 lepas maa xde ni aku jadi sensitif..tiba2 teringat kat maa bila abah marah.Dulu kalu time maa ada dia yg tenangkan kami...26tahun hidup aku dengan maa je...Abah tinggalkan maa masa usia aku 5tahun..so lpas tu mmg aku tinggal dgn maa..rapat dgn maa..bayangkanlah..aku hidup tanpa maa after 26tahun aku hidup dgn ma..dulu nak pegi mana2 maa mesti ikut aku..even nk pegi jalan2 dengan kawan2 aku pun maa mesti nk ikut..kawan2 aku pun rapat dgn maa..maa ni suka berjalan..sama la macam aku..maa aku ni jenis sporting..xkisah pun kalu maa ikut..huhu...last pergi jalan jauh dgn maa masa kenduri enun kat kedah..walaupun ma xlarat tp sbb aku nk pergi jugak kenduri enun dia ikut je aku..sedih gak rasa tapi ada time tu jugak la maa kenal bakal mentua aku. dan sempat kenal rumah mentua..huhu..ada hikmah sebaliknya..Maa.....Linda sayang maa sgt2 sampai bila2..huh



Gambar maa bersama my bestfriends..sahana n eije


Tiada ulasan:

Catat Ulasan