Jumaat, 25 November 2011

Nak kawin pun susah!!!



Assalamualaiku.....

Entry seram aku..huhu..nk kawin tp mcam semua nk buat sen

diri...Mula kita buat check list barang2 yang penting...


Pelamin
-Konon2 nk DIY la kan..dah ada idea...simple but nice..nak tgk gambr tak? Tada.......



Tapi ni version merah pink purple...tapi..incik Sam dah tuka warna jd oren..ingt nk buat tema oren...(sebenar aku x dicide apa tema aku..huhu..2 month ago..) nak tgk after diedit warna oren?






Cantik tak? kalu pelamin gini perlu banyak bantal....yeah...kelambu dah beli kat ikea dgn harga RM4+ xingt sgt bape...cuma skrg nk cr bantal dlm 20 bantal..lepas ni umh saya dipenuhi bantal..
yang bunga 2 kiri kanan tu cadang nk buat bunga tisu je tp tgk la klu rajin..hihi..tp saya xnk lantai mcm gitu..saya letak karpet je kot..tirai tu try mitak sewa ngn mak andam (kwn akak saya ramai pak andam..hihi)...harap2 leh la jadi mcm gini nnti....Go Lynda Go..(walau pun xdop patak siput..hahaha)

cukup la entry pasal pelamin..nnti aku buat entry pasal door gift..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan