Khamis, 27 Oktober 2011

Team building....

Salam...

Esok aku ke Taiping..bukan balik ke rumah bakal mentua tp ada kursus disana selama 2 hari..
team aku kena buat persembahan bertajuk........fesyen show...hahaha...after discuss ngn group diorg suh buat baju dr kertas...macam susah lak kena prepare, aku rasa lagi baik ambil bj yg sedia ada buat fesyen show..baju ala2 bollywood ke, arab ke....erm..dah sape suh xdtg meeting..ambik ko kn ikut je la apa yg diorg decide..

So dengan bantuan sahabat merangkap desinger yg x bertauliah dgn semangat jitunya dan idea mencurah2nya kini proses menyiapkan baju kertas yg bertema Warrior siap dlm 70%..hahaha..nama baju aku....ermmm..."Ratu Libasan Berduri" hahahaha...nnti aku update gmbr ek..xtau la jadi ke tak baju tu..

Anyway kalau g sana mitak2 la sempat jumpa bakal mentua..eceh...org kata mengeratkan silaturahim..hihi...

Selamat mencuba

P/s: nnti aku update gamba ratu libasan berduri tu..hahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan