Isnin, 28 November 2011

Crepe Paper....


Alhamdulillah...dah jumpa Crepe paper...ni projek DIY aku nak buat Bunga Telur ngn bebola tisu(hentam je panggil..hahaha)..tapi ntah sempat siap ke tak..murah jugak aku beli 1 paket ada 50pcs dapat RM20 je..aku beli warna Oren dan putih..aku ingt nk beli warna merah jugak..boleh la buat tema Oren, Putih and Merah...sesungguhnya aku xleh pisahkan dgn merah..semua aku tgk merah jugak yg aku berkenan..tapi apakan daya..Tema akak aku dulu pun warna merah..so family aku xnk dah asyik2 merah je..hihi..so aku pilih O
ren..tapi klu Oren dan Biru terang macam company aku punya tema lak...hahaha..dah dua2 keje TM kan..xpe laa..aku pilih oren , putih and merah..konfirm dgn tema ni..jgn tuka2 okey..sebenarnya aku ni jenis lalang..xreti nk buat keputusan sendiri..kjp mcm tu kjp mcm ni..aduii..pening..doorgift pun sama..kjp nk kasi Jag kejap nk paper beg yg brown paper tu...tengok la macam mn nnti...ni dia gambar Crepe Paper aku..yeah..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan